Про нас / Звіти

Фінансовий звіт по проекту «Реалізація права на доступ до екологічної інформації»

29.12.2007
1. Фонд оплати праці керівника проекту та бухгалтера – 6422.22 грн.
2. Матеріальне забезпечення (поштові товари, канцтовари, витратні матеріали для оргтехніки) – 3545.04 грн.
3. Відрядження – 375.00 грн.
4. Інші витрати:

• Оплата послуг сторонніх осіб за договорами – 19372.00 грн.
• Витрати на транспортне обслуговування – 4545.00
• Витрати на обслуговування учасників семінару та робочої зустрічі – 1910.00 грн.
• Оплата послуг зв`язку (телефон) – 2100.00 грн.
• Оплата послуг провайдера Інтернет – 2222.00 грн.
• Видання аналітичної доповіді – 4300.00 грн.
• Оренда робочого приміщення – 2400.00 грн.
• Банківські послуги – 614.00 грн.
• Безповоротна фінансова допомога організаціям-регіональним партнерам – 7075.00 грн.

Загальна сума витрат за проектом - 59645.55 грн.
Поширити інформацію